منتدي المسلسلات التركيا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ميدو يهنئ ياسمين بعيد ميلادها ويتحدث عن اغنيته الجديدة.كلام ميدو علي الفيس3أغسطس2011

كاتب الموضوعرسالة
حبيبة الرحمن
...★|ادآره المنتدي | ★...
...★|ادآره المنتدي | ★...

●○ مڛآهُمآتـﮯ:: : 194

ميدو يهنئ ياسمين بعيد ميلادها ويتحدث عن اغنيته الجديدة.كلام ميدو علي الفيس3أغسطس2011  Empty
مُساهمةموضوع: ميدو يهنئ ياسمين بعيد ميلادها ويتحدث عن اغنيته الجديدة.كلام ميدو علي الفيس3أغسطس2011     ميدو يهنئ ياسمين بعيد ميلادها ويتحدث عن اغنيته الجديدة.كلام ميدو علي الفيس3أغسطس2011  Emptyالخميس أغسطس 04, 2011 9:58 pm

السلام عليكم .. أنا جيــــــــــــــــــــــت ..وحشتونى جدااااااااااااا .. أتسحرتوا ولا لسه ؟.....فى الأول بس عايز أقول : كل سنه وأنتى طيبه ل ياسمين و عقبال مليون سنه ونفضل أصدقاء طول العمر إن شاء الله....يالا بقى ليكوا عندى مفاجأه .. دا برومو كده بسيط للأغنيه عاملوا بس عشان أنتوا بتسألوا على الأغنيه وهى لسه مخلصتش .. بس قولت أسمعكوا بداية الموسيقى حتى لو كانت صغيره عشان تبقوا معايا علطول خطوه خطوه .....رمضان فى مصر
كلمات : محمد البوغه .
ألحان : مديح .
توزيع : محمد الشاعر .
أستنوا الأغنيه كلها قريــــــــــــــــــــــــــــــب جدااااااااااااااااا....أنا لسه موجود أهو مروحتش فى حته كنت بشرب بس d: الحمد لله أن الموسيقى عجبتكوا ويارب الأغنيه كلها تعجبكوا .. الأغنيه قريب جدااااااااااااااا يعنى خلال يومين بالكتير إن شاء الله و تسمعوها فى كل حته .. يارب....يالا أنا هنزل أصلى الفجر وكلنا نقوم نصلى الفجر .. و يالا عايز 199,000 يقولوا رأيهم على الفيديو بتاع الموسيقى وأنا هقرا كل كومنتاتكوا ... هتوحشونى جداااااااااااااااااا......معلش ياجماعة انا مانزلتش البرومو في الموضوع ده بس هو موجود في قسم أغاني احمد عزت هنا علي المنتدي ورمضان كريييييييممممممممممممممم
https://turkishdrama.yoo7.com

ميدو يهنئ ياسمين بعيد ميلادها ويتحدث عن اغنيته الجديدة.كلام ميدو علي الفيس3أغسطس2011
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مقابلة ميدو وكلامه عن أغنيته الجديدة وعن سارة فرح
» صور غسان وهو بيتكلم مع ياسمين وبتيجي امل وتحضنه قدامها وتدايق وتمشي مسلسل نساء حائرات
» ميدو ف الجامعة ..
» ميدو في راديو رابية
»  صور ميدو في برنامج شارع الفن